Surowce Mineralne
Trans Żwir – najwyższa jakość surowców. Transport.
Nasza oferta
Trans Żwir
Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz zastosowań kruszyw drogowych i do betonu, gwarantując przy tym najwyższą jakość wykonania i zgodność z normami Polskimi.
Regularną kontrolę i badanie kruszyw przeprowadzamy w naszym laboratorium w Giżycku oraz zlecamy zewnętrznemu laboratorium FERROCARBO Sp. z o.o. w Krakowie.
Betony towarowe
Betony towarowe wytwarzane są z kruszywa grubego, piasku, cementu, wody i dodatków mineralnych lub domieszek chemicznych. Z jego użyciem produkujemy elementy budowlane i proste obiekty, takie jak fundamenty, ściany, słupy, stropy, schody i wiele innych. Oferujemy betony w klasach wytrzymałości: B-5; B-7,5; B-10 (C8/10); B-15 (C12/15); B-20 (C16/20); B-25 (C20/25); B-30 (C25/30); B-37 (C30/37); B-40
Kruszywa
Kruszywa wytwarzane są poprzez rodrobnienie materiałów pozyskanych w naszych kopalniach. Znajdują one swe zastosowanie przy mieszankach do podbudowy pomocniczych nawierzchni przydatnych i półsztywnych z chudego betonu, w warstwach mrozoodpornych, odsączających oraz jako składnik doziarniający. Oferujemy kruszywa w kilku kategoriach.
Charakterystyka surowców
KRUSZYWA GRUBE NIEŁAMANE (żwir)
Żwir
to okruchowa skała osadowa w luźnej postaci, która składa się ze skał i minerałów o wielkości ponad niż 2 mm, do nawet kilku centymetrów.
Dostępne rozmiary:
0-4; 1-3; 2-8; 2-16; 8-16; 16-31,5
KRUSZYWA GRUBE ŁAMANE (grysy)
Grys
stosowany jest jako kruszywo grube do budowy dróg (mieszanki mineralno-asfaltowe, betony asfaltowe) na warstwy ścieralne, wiążące i wyrównawcze, oraz w budownictwie
Dostępne rozmiary:
2-5,6; 2-8; 5,6-8; 8-11,2; 8-16; 11,2-16; 16-22,4
KRUSZYWA GRUBE ŁAMANE (żwiry kruszone)
Żwiry kruszone
używane są jako składnik betonów towarowych oraz jako materiał do podbudowy dróg, a także jako wsad do mas bitumicznych i nawierzchni
Dostępne rozmiary:
2-6,3; 6,3-12,5; 12,5-20; 12,5-25; 12,5-31,5
2-5,6; 2-8; 5,6-8; 8-11,2; 8 16; 11,2-16; 16-22,4
KRUSZYWO DROBNE NIEŁAMANE (piasek)
Piasek
to luźna skała osadowa złożona z ziaren mineralnych, zawierająca śladową ilość kwarcu. Wielkość ziaren waha się od 0,0625 do 2 mm a gęstość piasku wynosi około 2,62 g/cm3.
Dostępne rozmiary:
0-2
KRUSZYWO DROBNE ŁAMANE (piasek łamany)
Piasek łamany
to luźna skała osadowa złożona z ziaren mineralnych, powstająca na skutek przekruszenia żwiru grubego. Wielkość ziaren waha się od 0,0625 do 2 mm a gęstość piasku wynosi około 2,62 g/cm3.
Dostępne rozmiary:
0-2
MATERIAŁ NASYPOWY
Grunty z których wykonujemy nasypy powinny być jednorodne. Najlepszymi materiałami na nasypy są grunty kamieniste, żwirowe, piaszczyste i piaszczysto-gliniaste.
MIAŁ KAMIENNY
to kruszywo kamienne łamane, o wielkości ziaren od 0,16 do 6 mm.
Dostępne rozmiary:
0-6
MIESZANKI KRUSZYWA NATURALNEGO
Jako składniki mieszanki stosujemy tylko kruszywa naturalne niełamane.
Dostępne rozmiary:
0-16; 0-31,5; 0-63
MIESZANKI KRUSZYWA ŁAMANEGO
Jako składniki mieszanki można stosować: kruszywa naturalne, łamane, żwir i żużel.
Dostępne rozmiary:
0-31,5; 2-31,5; 0-63
POSPÓŁKA
Pospółka jest gruntem mineralnym podobnym do piasku lub żwiru, używanym jako podbudowa pod fundamenty lub jako warstwa odsączająca nasypy drogowe.
STABILIZACJE DROGOWE
Stabilizacja drogowa to materiał używany w nośnej części nawierzchni drogowej. Służy do niwelowania obciążeń powstałych w wyniku ruchu drogowego poprzez kontakt z podłożem.
Rm 1,5MPa, 2,5MPa
TŁUCZEŃ KAMIENNY
Jest to kruszywo naturalne łamane charakteryzujące się szorstką powierzchnią, używane do produkcji betonów, nawierzchni drogowych i kolejowych.
Dostępne rozmiary:
31,5-63