Pomosty Pływające

Trans – Żwir – producent wysokiej klasy pomostów pływających z pełną infrastrukturą portową oraz kąpieliskową.

Innowacyjne pomosty pływające

Firma Trans-Żwir wdrożyła program produkcji pomostów pływających na początku roku 2012 i od tego momentu wybudowaliśmy ponad sto pięćdziesiąt obiektów pływających począwszy od małych pomostów na działkach rekreacyjnych, do wielkich przemysłowych portów jachtowych. Oferujemy budowę kilku rodzajów pomostów pływających wraz z trapami ,odnogami cumowniczymi, knagami i wyposażeniem portowym.

Oferujemy trzy podstawowe modele pływających pomostów, łącząc je, otrzymujemy nieograniczone możliwości aranżacji infrastruktury portowej czy kąpieliskowej.

Pomost systemu T 241

Pomost systemu T 241 służy do budowy kąpielisk i pomostów cumowniczych dla niewielkich jednostek pływających. Pomost jest dostępny w szerokościach 2 metry, 2,4 metra lub 3 metry, natomiast długość może być dostosowana indywidualnie według potrzeb klienta w konstrukcji ciągłej lub w segmentach łączonych na zawiasach metalowych.

Lekka konstrukcja z pokładem z impregnowanego drewna sosnowego oraz pływaki betonowe wypełnione styropianem o nasiąkliwości do 2% zapewnia zachowanie pływalności przez wiele lat przy relatywnie niewygórowanych kosztach zakupu, transportu i montażu.

System pomostowy  S 241

Kolejny system pomostowy  S 241 tworzy masywna konstrukcja stalowa pokryta pokładem drewnianymi. Ze względu na zastosowanie grubościennych profili stalowych pomost odznacza  się niezwykłą trwałością a nakłady z bieżącym utrzymaniem są niewielkie.Dzięki zastosowaniu profilu półzamkniętego na krawędziach konstrukcji, możliwe  jest zamocowanie dowolnego osprzętu oraz jego przemieszczanie w razie potrzeby wynikłej w trakcie użytkowania. Pomost jest dostępny w szerokościach 2 metry, 2,4 metra , 3 metry oraz trzech długościach 8 metrów, 10 metrów i 12 metrów.

Przy zastosowaniu ram stalowych możliwa jest budowa platform według potrzeb klienta.

Pontony całobetonowe

Przy ciężkich warunkach miejscowych i konieczności cumowania dużych jachtów, lub konieczności wybudowania falochronu na jeziorze proponujemy ciężkie pontony całobetonowe o szerokościach 2,4 metra, 3 metry lub 3,5 metra i długości 12 metrów. Pojedynczy element waży od 10 do 30 ton co powoduje, że wybudowana z kilku takich pontonów keja jest bardzo ciężka a to zapewnia dużą stabilność i komfort użytkowania.

Wyposażamy pomosty pływające w instalacje wodne, elektryczne wraz z postumentami umożliwiającymi korzystanie z mediów. Ponadto w pozostałą infrastrukturę funkcjonalnych pomostów, w skład których wchodzą: 

Knagi cumownicze

 

Drabinka kąpielowa

 

Drabinka Ratownicza

 

Stanowisko Ratownicze

 

Trapy wejściowe

 

Boja cumownicza

 

Balustrady

 

Kotwice

 

Y – bomy

 

Sposób kotwiczenia-pal kotwiczny, kotwica martwa, kotwiczenie do dalb.

 

Pal kotwiczny

Kotwica martwa betonowa

Dalba

Pytanie proszę kierować pod adres e-mail:

pomosty.transzwir@gmail.com
kom. 517 273 717 

Adres siedziby 

Trans-Żwir Jan Kitowicz 
11-500 Giżycko, 
Gajewo ul. Suwalska 6A 

Tel. +48 87 4283246 
fax +48 87 4299517 
kom. +48 505-216-933 
biuro@trans-zwir.pl