Pomosty Pływające
Trans – Żwir – producent wysokiej klasy pomostów pływających z pełną infrastrukturą portową oraz kąpieliskową.
Innowacyjne pomosty pływające
Firma Trans-Żwir wdrożyła program produkcji pomostów pływających na początku roku 2012 i od tego momentu wybudowaliśmy ponad sto pięćdziesiąt obiektów pływających począwszy od małych pomostów na działkach rekreacyjnych, do wielkich przemysłowych portów jachtowych. Oferujemy budowę kilku rodzajów pomostów pływających wraz z trapami ,odnogami cumowniczymi, knagami i wyposażeniem portowym.
Oferujemy trzy podstawowe modele pływających pomostów, łącząc je, otrzymujemy nieograniczone możliwości aranżacji infrastruktury portowej czy kąpieliskowej.
Pomost systemu T 241
Pomost systemu T 241 służy do budowy kąpielisk i pomostów cumowniczych dla niewielkich jednostek pływających. Pomost jest dostępny w szerokościach 2 metry, 2,4 metra lub 3 metry, natomiast długość może być dostosowana indywidualnie według potrzeb klienta w konstrukcji ciągłej lub w segmentach łączonych na zawiasach metalowych.
Lekka konstrukcja z pokładem z impregnowanego drewna sosnowego oraz pływaki betonowe wypełnione styropianem o nasiąkliwości do 2% zapewnia zachowanie pływalności przez wiele lat przy relatywnie niewygórowanych kosztach zakupu, transportu i montażu.
System pomostowy S 241
Kolejny system pomostowy S 241 tworzy masywna konstrukcja stalowa pokryta pokładem drewnianymi. Ze względu na zastosowanie grubościennych profili stalowych pomost odznacza się niezwykłą trwałością a nakłady z bieżącym utrzymaniem są niewielkie.Dzięki zastosowaniu profilu półzamkniętego na krawędziach konstrukcji, możliwe jest zamocowanie dowolnego osprzętu oraz jego przemieszczanie w razie potrzeby wynikłej w trakcie użytkowania. Pomost jest dostępny w szerokościach 2 metry, 2,4 metra , 3 metry oraz trzech długościach 8 metrów, 10 metrów i 12 metrów.
Przy zastosowaniu ram stalowych możliwa jest budowa platform według potrzeb klienta.
Pontony całobetonowe
Przy ciężkich warunkach miejscowych i konieczności cumowania dużych jachtów, lub konieczności wybudowania falochronu na jeziorze proponujemy ciężkie pontony całobetonowe o szerokościach 2,4 metra, 3 metry lub 3,5 metra i długości 12 metrów. Pojedynczy element waży od 10 do 30 ton co powoduje, że wybudowana z kilku takich pontonów keja jest bardzo ciężka a to zapewnia dużą stabilność i komfort użytkowania.
Wyposażamy pomosty pływające w instalacje wodne, elektryczne wraz z postumentami umożliwiającymi korzystanie z mediów. Ponadto w pozostałą infrastrukturę funkcjonalnych pomostów, w skład których wchodzą:
Knagi cumownicze
Drabinka kąpielowa
Drabinka Ratownicza
Stanowisko Ratownicze
Trapy wejściowe
Boja cumownicza
Balustrady
Kotwice
Y – bomy
Sposób kotwiczenia-pal kotwiczny, kotwica martwa, kotwiczenie do dalb.
Pal kotwiczny
Kotwica martwa betonowa
Dalba
Pytanie proszę kierować pod adres e-mail:
pomosty.transzwir@gmail.com
kom. 517 273 717
Adres siedziby
Trans-Żwir Jan Kitowicz
11-500 Giżycko,
Gajewo ul. Suwalska 6A
Tel. +48 87 4283246
fax +48 87 4299517
kom. +48 505-216-933
biuro@trans-zwir.pl